-Monday, January 10, 2005-

thinking of...

today is a relaxing day for me. i did my final goal settings and recorded them down. i started a diary today for my goals. feeling settled and ready to chiong for 2005.

i downloaded alot of songs today. 2 nights ago in genting, there was this song which is really nice that i heard.

白色婚礼

今天特别冷
我想
是冬天来了
翻出一件件毛衣
也翻出有你的记忆
记得去年冬季
你说好下个冬季举行一场白色婚礼
在耶诞前夕
就我和你
两个人的婚礼也可以很甜蜜
接近零下的天气
强迫自己穿着短袖上衣
冷到不能呼吸
却害怕穿上毛衣
又想起了你
发现是冬季
眼泪结了冰
分不清
是太冷还是痛心
oh来不及
毛衣来不及送洗
我过期的白色婚礼.
沙滩不再美丽
情歌不再动听
我们不再可以一起一起
踩著浪花数著脚印
我们过期的约定

really nice and sad song. by Peggy Hsu. the way she sang it is really special.

another song which i really like is by Landy..

祝我生日快樂

我知道傷心不能改變什麼
那麼 讓我謙虛一點
城市 難免有不能控制的宣洩
只要關上了門 不必理誰..

# 一個人坐在空蕩的包廂裡面
手機 讓它休息一夜
那 想切割切掉回憶的畫面
眼淚不能流過十二點...

* 生日快樂 我對自己說
蠟燭點了 寂寞亮了
生日快樂 淚也熔了
我要謝謝你給的 你拿走的一切
還愛你 帶一點恨
還要時間 才能平衡
熱戀傷痕 懷念重生
祝我生日快樂

Repeat # *

還愛你 帶一點恨
還要時間 才能平衡
熱戀傷痕 懷念重生
祝我生日...快樂

it's written by Jay Chou. cool huh. it's really nice.

feeling abit weird today.

abit confused.. there's something i wanna say, but i dunno how. hmmmz.

mayling signed off at
|1:26:00 AM|


Comments: Post a Comment